Manapság szeret mindenki beülni az internet elé és két kattintással megrendelje a szükséges termékeket, szolgáltatásokat. Ez a webshop készítés és üzemeltetés szempontjából rendkivül előnzös, viszont a szállítás kérdése mai napig fejtörést okozhat. Az online vásárlók elvárják, hogy ha már nem került erőfeszítésbe a vásárlás, akkor a szállítás is egyszerűen történjen, sőt költségtérítés nélkül. Azt viszont jó, ha tudjuk, hogy az ingyenes szállítás az a vásárlónak ingyenes csak, hiszen a webshop üzemeltetőjének ki kell fizetnie. Ebből a meggondolásból tehát, mielőtt az ingyenes szállítás mellett döntenék egy kicsit számoljunk utána, hogy megengedhető-e vagy sem. Olyan webshopoknál, amelyek drágább termékeket forgalmaznak az ingyenes szállítást ki lehet gazdálkodni, viszont a olcsó, minimális termékrendelés esetében nem gazdaságos. Webshop készítés alkalmával olyan feltételeket lehet szabni a szállítási költségek területén, hogy például egy meghatározott rendelési összeg felett a szállítás ingyenessé válik.
Ezt a módszert nagyon sok webshop alkalmazza és talán a legkedveltebb megoldásnak számít. A szállítás kérdése is egy jól kidolgozott stratégia során működhet akár ingyenesen is, a lehetőség sora szinte végtelen, csak említsük az ingyenes szállítás lehetőségét az új vásárlók számára, vagy meg lehet határozni termékeket, amelyek esetében ingyenesen bitósítható a szállítás, de időszakosra is lehet tenni az ingyenes szállítás lehetőségét. Tehát a webshop készítés során egy jó marketing stratégiával a szállítást kedvező feltételek közé lehet sorolni, amely egyértelműen kedvez a vevőnek is és a webshop üzemeltetőnek is.